dissabte, 5 d’abril del 2008

vells records, nous records...

Bon dia a tothom!

He trobat d'especial conveniència una actualització ràpida, senzilla, musical i sentimental, tot alhora. No sé perquè però avui tinc un dia sentimental, ha sigut llevar-me i escoltar per la ràdio una cançó que és el meu punt feble. Si em poseu aquesta cançó em veureu amb llàgrimes segur. Una cançó que m'ha marcat molt, és com un abans i un després. Me l'he sentit molt meva en el passat però avui, quan l'he tornat a escoltar de nou, me l'he tornat a sentir molt meva... en fi!

Aquesta cançó és "Perfect" de simple plan. Voldria donar molts records i molts petons a l'eloi Murcia (no us malpenseu...) ja que la cantava amb crazy evolution i a la classe i a l'hora de dinar i l'hora del pati i a l'hora d'estudiar... vaja que la cantava a totes hores!jejej molts petons des d'aqui!