divendres, 4 d’abril del 2008

Bé, fent un petit kit kat, avui toca fer una petita distinció i dedicar unes paraules a 4 persones

perquè m'hauran d'aguantar dues setmanes
perquè haurem de conviure dues setmanes
perquè els estaré traladant dues setmanes
perquè el sergi no farà bé les croquetes
perquè segur, però segur que hauré de mirar fama i house i moltes moltes coses...
perquè m'ho vull passar molt bé (i m'hi ajudareu no? que dues setmanes sense pujar el poble se'm faran molt llargues!!!XDXD)
perquè la veronica segur que dirà: que el matin!!!! i jo i estaré d'acord
perquè la duna dormirà molt molt molt al matí
perquè la laura ens haurà d'explicar moltes coses de madrid!!!!
perquè n'hi ha que no se perque van estressats.... (això ha sigut un pensament interactiu en veu alta, no té res a veure amb el text però li deixo perquè em fa gràcia!)
perquè podré portar el sac de dormir (perquè no fem jocs de nit?¿?XDDDDDD)
perquè.... hem de parlar i muntar-ho tot!!!

perquè us estimo!!!
P.D. no tinc fotos de la laura!!!!