divendres, 22 de febrer del 2008

...ningú sap quan es comença i quan s'acaba...

Bones gent!!!

Si si, aquí em teniu! després de masses hora al bar parlant de blogs.. m'han animat a fer-me'n un! aviam si el puc dur bastant a l'actualitat.. tot dependrà del temps disponible!!

bé, no sé massa que posar així d'entrada.. que us estimo molt a tots!!

Per tant, per començar una mica contundents, us deixo amb dos videos d'un gran músic i un gran xicot o home o com en vulgueu dir! (perquè amagar-ho!) ja sabeu que en cesk freixas és el meu "cantant" preferit i si no ho sabieu.. ja ho sabeu.







molta sort en tot i un somriure ben gran!

2 comentaris:

Cat ha dit...

be com q ara ja ho saaaaaaps!!!
ja no és un secreeeeeeeeet!!!

Ja t'escric el comentari com a no anonimous ! xD

Bon començament de blog amb cesk freixas, no em sorprèn de tu ;)

aaaaaapaaaa doncs blogaire!!! Ens veiem x aquest món de gossos amb poca feina!! juasjuas!

broma... broma!! (com tot no?)

Anònim ha dit...

Quin blog més xulo!!!
Ja m'aniré pasant, per veure si li dones més vida.
Molts petons!
Natalia