dijous, 28 de febrer del 2008

...i vosaltres quin títol i posarieu...?

Bones a tots!!!

Bé per començar, alguns apunts:
- merci roger per les classes de com fer un blog XD!
- cat!! que vagin molt bé les colònies a la carral!

Bé ahir vaig sortir, el que no sé si és de festa o a patir.. vam anar al cine a veure una pel·lícula que no vull recordar el seu nom però em va fer molt fàstic!!! agssss!!! anava d'un barber que anava assessinant la gent per aqui i per allà a londres.. un desastre vaja!!

En fi, me'n vaig a fer sedimentologia i a saludar a uns quants companys de classe que els tinc abandonats allà a la taula treballant (ja veieu com treballo no?)

Doncs res, aviam si avui hi ha sort i ja tinc el portàtil!! el ben cert és que avui pujo a piteuss!!!!

Salut i revolució ||*||

1 comentari:

Anònim ha dit...

eiss xikettaa,
k es la pelicula del jonny deep? la de sweeney todd o algu aixins? diuen k sta mubee! aixins k n te va agradar a tuu?!! ome sk si surt sang.. a tu ja n tagradaa!! :P la k thagues agradat més seria juno.
tink tantes coses a fer ket finde k n se k escollir :S
dema me vaig a apuntar al gimnas ajajaja
cuoidattttt
muaaa