dimarts, 26 de febrer del 2008

els portàtils s'espatllen --> sense actualitzacions

Mutxatxuuuuss!!

Què tal? Benu benu... la cosa està bastant complicada.. com alguns ja sabeu... se m'ha espatllat el portàtil, això significa poques actualitzacions... fins el cap de setmana.. o fins dimecres o dijous.. qui sap!!!

Aixxx valtres que farieu?¿ pujarieu dimecres o us quedarieu dijous per una trista hora?

Bé, me'n vaig a classe que ja comença a tocar!

P.D.
Pili: cap de setmana surrealista... jo encara no entenc res. :S:S
Cat: ens veiem per la calçotada no?¿? quan sigui a piteus ja et diré quelcom!

un petonàs ben fort a tots!

Salut i revolució *

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones. Ja està aixó en marxa, pinta bé... ja aniré passant per aquí i en breu ja et posarem un enllaç desde el consejo. Ja tenim el primer archienemigo!!!( quina "ilu")
Bona "setmana" i que vagi molt bé.

Anònim ha dit...

Ep, per cert. A opcions del blog hi ha lo de posar be l'hora per si vols saber l'hora real en que et posen un comentari o l'escrius tu.

Anònim ha dit...

vec q el roger és el teu instructor en el món blogaire!
Bé montse tot i que sense portàtil vec que actualitzes iguaaal!!!

Jo si fos tu pujaria dijous (ara pq sóc més responsable), però quan io feia 2n m'hagués qdat a piteus tota la setmana ejjejeje o hagués pujat dimecres (o m'hagués qdat i =ment no hagués nat a classe, que és pitjor!)

Per la calçotada no conto que baixi! I diumenge no hi sóc així q nosé si ens vurem...

Dv. tarda estaré al jardí quan torni de la colònies de la Carral !! ja t faré un truki!

xau!!

(atenció al rallaso q t'he fet xD)