dissabte, 23 de febrer del 2008


Finitoooo!!! sisisi avui, concretant més, ara mateix, acabo de saber la última nota dels exàmens, que donava per suposat que havia aprovat però clar... també fa gràcia saber amb quina nota!!! per tant, aqui s'acaba una etapa d'examens amb uns molts bons resultats!! 5 d'aprovats i 2 de suspesos!! (m'agrada m'agrada!!)


Bé, més tard ja faré alguna crònica més interessant que les meves notes..., aqui us deixo amb una imatge de dos geòlegs pel camp... jajajaja sisiis aquest que veieu amb palestí és en sergi (molts ja el coneixeu oi que si?¿?) i amb palestí està molt sexy!! aixx sergii que et fas estimar molt!!! aprofito ja per donar un petonàs ben fort des d'aqui a ell, a la vero, a la duna (que es recuperi) a la laura, la natàlia, la cris, la núria i al llarg etc que tots sabeu!
Fins després!
salut i revolució *

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nenaa!
et deixo el meu rastree aki en el teu nou super imegaa blogg! aviam si el vas actualitzant. de moment pinta mubee! ja mhi passaree d tan en tan ;)
Ja soc del grup de sense entendre ree!! uee!! aixo si k es una nit surrealista i k es tregui tot lo demess!!! jajajajajja

Muaaaaaaa!!

Anònim ha dit...

ieeeeeep!!
no ens hem vist el finde eh!! et vaig veure 1 minuts jugant a ping pong! Amb el llohis crec...

vec q vas dominant el món blogaire! I q vas posar el banner aquell!! Ooohhh... xo no cal q el possis x compromís eh!! jejejeje

Apa ens veiem el finde q ve (o no pq el tindre mogudet) x piteeeeeus!!! Vagi bé la setmana a city wapa!!

petoooons!