dijous, 19 de juny del 2008

Inspirant-me en un dels molts escrits de la meva estimada ARi, crec que avui em toca a mi; per cert, ens hem de vore abans que marxis a l'altra punta de món!!

Us presento a uns petits geòlegs: Vero, Duna, Sergi i Laura. Tots ells saben perfectament quesom un blanc i negre, un cafè i una til·la, un sol i una tempesta. Saben que no m'agraden lespel·lícules ni el món del cine i menys les que hi surt sang, tot i així, ells em porten a veure pel·lícules on hi surt sang abundantment i m'informen de l'actualitat dia a dia. Saben que no compartim ni el més mínim programa de televisió ni la mateixa música, tot i que he descobert unes 3 cançons que m'agraden en les llargueshores que hem passat dins del cotxe de la Laura. També els hi he d'insistir que els sopars de classeno acaben de ser el meu fort (potser per motius externs) i menys, m'agraden les discoteques.Saben perfectament que tinc una mena de fòbia a Barcelona i a les ciutats, i que per això, jo els dissabtes no m'hi quedaré i que tinc molta simpatia i amor al lloc que m'ha vist créixer: el poblei que mai arribaran a compendre tot el que arribo a tenir aqui dalt. Saben que sóc molt basta en canvi ells no i sort n'hi ha! i que m'agrada molt la política, de fet sóc una petita revolucionària encara que a ells no els i acabi de convéncer. Tampoc saben acceptar que sóc una persona una mica "curta" i que el bar en dies d'examen no és el meu fort.

Malgrat tot, gràcies a ells continuo fent la carrera de geologia i continuo baixant els dilluns a barcelona. Gràcies a ellshe conegut una petita part de Barcelona i he viscut nits genials al seu costat. En els pitjors moments m'han regalat una abraçada,i en els millors, un somriure. He conegut noves visions de la vida i alhora noves maneres de pensar, noves filosofies i noves maneresde fer.M'han donat la seva mà més bona i m'han ensenyat el millor que han pogut ensenyar-me. I sé que això no es paga, ni es pot donarles gràcies,ni els i puc fer cap regal...ja que l'amistat sola té massa valor davant tot plegat.