dimecres, 5 de març del 2008

voteu!!


Bon dia!!!


Bé bé bé, ahir em van comunicar per telèfon que:


1) a sant llorenç nevava! què vol dir?¿?¿ jo a barcelona i a sant llorenç nevant, no em sembla bé! espero que divendres pugui pujar cap a piteus i la carretera no mo impedeixi perquè... la setmana està sent especialment llarga, tenint en compte que hauria de pujar avui XDXD


2) va sortir l'autònoma per la tele, o sigui, m'imagino que va sortir que uns quants dels meus (que malament em sento no haver sigut allà) es van tancar a la facultat de lletres per protestar en contra del pla de Bolonya! sisisi ben fet!


Per altra banda... podeu votar aqui a la vostra dreta per què farieu dijous (o més ben mirat avui) pujar a piteus, quedar-vos a barcelona o anar a la garriga?¿? Tot i així m'han dit que la carretera està bastant malament però ningú em treu les ganes de pujar (moooltss ja sabreu quina és la conseqüència que fa que vulgui pujar... aixxxssss no pot ser bo!)


SAlut a tots i totes! (i revolució es clar!)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo faria una altre opcio k n hi es x votar jejeje venir a manresaaaaa jejeeej aixins montserrat l tens mes apropppp
ingens.. agi bee

Cat ha dit...

tiia la carretera no està malament. Aquest matí nevava però a les 12 del migdia ja era casi seca i tot!! ejejjeje

Després d'haver vist carretera de solsona a lladurs q allò sí q era fatal!! La de piteus re tia... divendres podràs pujar fins i tot amb banyador!! jejeje

Ara llàstima q fot vent i clar, fot fred! xDD

Apa xaaaau!