dilluns, 10 de març del 2008

digueu-me vós... digueu-me vosaltres

Bona nit a tots!

Avui dia tranquilet... tot i així amb ganes que sigui dimecres. Un cap de setmana bastant intens (moltes punyalades) però malgrat tot, ho tirarem tot endavant, diuen que el bo es fa desitjar i esperar, així que malgrat el munt d'inconvenients seguirem lluitant!!

La foto, una de les moles a la platja i alhora, us deixo amb una cançó. Reflexioneu i digueu-me de part de qui esteu: del guillerm de berguedà o de l'aimeric?¿?

"Senyor de berguedà,
senyor de berguedà digueu-me vós d’aquestes quina és més bona opció
i de l’altra jo en seré defensor i us venceré si algú vol suspesar
Que trieu ser estimat i estimar
O que estimant no sigueu vós amat
escolliu la que us plau més aviat.

Aimeric tindria el seny d’un mocós si no sabés en amor què és millor,
prefereixo que em tinguin per senyor, sentir-me estimat perè sense estimar
perquè a l’amor no vaig venir-hi en va ,
perquè a l’amor no vaig venir-hi en va

I mai no he estat home desenfeinat, en daus i dames vull ser afortunat

Berguedà, mai ningú poc amorós
té dots ni distinció al meu parer
Així com val més seny que no follor
Qui serveix més val i més es fa honrar
Que no aquell que pren i no vol donar
Jo prefereixo ser pobre i honrat
Que poderós i desenamorat.


Aimeric que tal com la guineu feu vós
Que quan d’un fruit tingué l’ambició
Se’n va abstenir per la simple raó que al cirerer no es va poder enfilar
Maleint el fruit que no va abastar
veig que ara vos amb ella heu acordat
Veig que ara vos amb ella heu acordat

Plasmar tot allò que teniu vedat

Berguedà, berguedà
En sou tant de maliciós que penseu que sóc del mateix color
No es fixi que enlloc de joia prenc dolor
Però amb bona esperança ho puc suportar
Més em plau perseguir sense arribar
Que no atènyer allò que no em fóra grat
Res no val tant com un bé desitjat

Aimeric que he vist fallar grans senyors
Valents i ardits justament en això
Oten una cursa amb el cavall bo
Va perdre per no fer-lo galopar
Va perdre per no fer-lo galopar
Havent-lo esperonat en començar
Ell vencedor s’hauria proclamat
Cal fer sempre allò que es pot la voluntat


Berguedà, mil cops triaré estimar
la dona que adoro sense ser amat
Que amb altra ma fer la meva voluntat

Baró Aimeric no heu de fatxendejar
Si estiméssiu tant com us n’heu ventat
Tant lluny de l’amor,
Tant lluny de l’amor
No hauríeu guillat."

1 comentari:

Anònim ha dit...

la foto de la setmana molt guai.. però nepal? xDD Si que arriba lluny això! jejejee
ai ai

Bona cançó...
Cap de setmana, no serà x tan dona! ja saaaaaps....

Apa fins domani!!