diumenge, 2 de març del 2008


Bona tarda a tots!!


Bé, bé.. què us explicaré jo avui? per començar us quedeu sense reportatge de la calçotada, bàsicament perquè no vaig tirar fotos (ohhh!). Tot i així va anar molt bé, me'n enduc una bona impressió!!!


Per altra banda, estic indignada amb els de la beep de solsona... què vol dir que encara no tinguin el meu portàtil arreglat?¿?¿ una setmana més i a sobre llarga perquè aquesta setmana, divendres toca anar a montserrat, sisi, montserrat amunt i monterrat avall anar estudiant els conglomerats de l'eocè...bufff quina setmana tant llarga!


Finalment, i perquè tothom ho pugui llegir, busco feina a sant llorenç, una feina una mica especial ja que només podria treballar els dijous els divendres i els caps de setmana (excepte algun divendres) però.. es necessiten diners i he de fer alguna cosa ja, o la montse i la seva economia se'n van en orris!!!l'economia.. ja es que, no en tinc..sniff sniff!! així que gent solidària que em pugui donar idees... i ja valoraré!

Foto: jo fent el dinar a escoltisme! (carn picada pels macarrons)

Vinga gent!! salut i revolució! *

1 comentari:

Anònim ha dit...

guapa!anims x dv. q aixo no és res i la setmana tot just comença!
Potser et cau alguna cosa de feina! tu tingues paciència jejeje

aaaapaaa!!

petoooons