divendres, 14 de maig del 2010

tornarem a intentar a arrancar-ho!


Bona nit a tots/es!!


Quant de temps sense veure'ns per aqui... ahir em van recordar que tenia un bloc...i que el tenia abandonat; cert, totalment cert... o encara es van quedar curts... abandonadíssim!! i de cop em va entrar aquella nostàlgia, aquells records d'altres temps, d'antics pensaments i velles històries i... he decidit (ja sabeu que la meva credibilitat per les coses molts cops arriba a ser nul·la) que engegaré una nova etapa d'aquest blog!


Per avui potser us deixaré amb un únic tastet una mica geòleg, porto tota la setmana igual i no puc evitar de parlar-ne ;) la qüestió es que ja fa unes setmanes, abans que el volcà d'islàndia explotés, en una assignatura anomenada vulcanisme ens van fer llegir uns articles sobre el mont Toba, un volcà que fa milers d'anys va explotar i es creu que va produir quasi bé l'extinció de l'espècie humana;


Una de les preguntes que més o menys tothom es va plantejar és:

1. Estem preparats "globalment" per si hi ha una supererupció d'un volcà?

2. Quines mesures es podrien pendre?


És un tema que em fa reflexionar, sobretot al tema de les mesures que caldria prendre ja que avui en dia, els efectes d'un volcà ens estan afectant: vols d'avió anulats, alguns morts...

2 comentaris:

Cat ha dit...

juju saps què estic pensant?? què?? no ho sé ni jo ejejje

taleieta xica ha dit...

¬¬"-----> a saber el que t'ha passat pel cap, coneixen-te, POR EM FAS!!!!

(si penses que no tinc credibilitat que sàpigues que tu tampoc ;) ):P