divendres, 4 de juliol del 2008

PROU!


Època encara d'exàmens.. en queden dos..tot i això jo ja no tinc esma de continuar seient en aquesta cadira amb rodes, ni recolzar els meus colzes sobre aquesta taula de fusta encarada a la finestra; no tinc esma de continuar estudiant plecs, boudins, foliacions, roques sedimentàries detrítiques, al·loquímiques, bauxites, ripples, megarriples, dunes, crescent marks i debris flows...aquestes 4 parets s'han convertit en les meves amigues i la porta en el somni més preuat. No vull seguir mirant el rellotge quan estic al bar per si es fa massa tard, ni vull posar-me l'alarma del mòbil a les 6 i mitja per llevar-me i començar a entendre com es projecta estereogràficament un plec. Tampoc vull mirar el rellotge i veure que són les dos del matí i que m'he passat dues hores contant museranyes i perdent el temps inútilment. No vull que la meva única distracció sigui el "pitu" amb els cotxes ni els nens que baixen la carretera amb bici intentant matar-se...la meva alimentació entre àpats ha augmentat i ha passat a ser 0 a ser l'aigua de la meva cantimplora quechua de color vermell amb el moscató que em va regalar el marc, sucs de prèssec i raïm i xocolata i el meu perfum/ambientador està sent incens de mil tipus. La meva font de calor és aquesta llum que vull parar ja...
.... i es que només em queda esma per dir PROU!....